Zwembad moet in Nieuwkoop blijven
Van "Locatie A (huidige locatie)"
Ga naar het project
Het zwembad naar ter aar verhuizen lijkt mij een slecht plan. Ouders zijn bij zwemlessen afhankelijk van een auto of moeten een aanzienlijk stuk fietsen met (kleine ) kinderen . Tevens is het voor de ouderen uit Nieuwkoop ook niet gemakkelijk om naar het zwembad te komen als zij nu lopend komen of een klein stukje fietsen . Het zwembad moet in Nieuwkoop blijven , of dat op de huidige locatie is of bij het voetbalveld heb ik geen voorkeur in
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
