Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

Zwembad moet in Nieuwkoop blijven

Van "Locatie A (huidige locatie)"

Ga naar het project

Het zwembad naar ter aar verhuizen lijkt mij een slecht plan. Ouders zijn bij zwemlessen afhankelijk van een auto of moeten een aanzienlijk stuk fietsen met (kleine ) kinderen . Tevens is het voor de ouderen uit Nieuwkoop ook niet gemakkelijk om naar het zwembad te komen als zij nu lopend komen of een klein stukje fietsen . Het zwembad moet in Nieuwkoop blijven , of dat op de huidige locatie is of bij het voetbalveld heb ik geen voorkeur in

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien