Woonerf hoogerheijdestraat 4 t/m 32
Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"
Ga naar het project
Verwijderen van de hoge bomen op het woonerf. Dit is al jaren een ergenis van de bewoners van dit woonerf. Vervang de hoge bomen door laag groen en of parkeerplaatsen, want op dit woonerf is zeker gebrek aan parkeer voorzieningen. Inmiddels al 4 plekken kwijt aan laadpalen waar iedereen gebruik van mag maken.
Plaats ook laadpalen aan de overzijde straat bij bestaande parkeervakken
Reacties(1)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van David Koopman
Geplaatst door:David Koopman
4 weken geleden
Het kan natuurlijk dat een solitaire boom verkeerd staat. In tijden dat alle steden de 3/30/300 regel toepassen moeten we oppassen dat we bomen kwijtraken. Laten we ervoor zorgen dat we er qua bomen en boomkroonvolume op vooruit gaan!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
