Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

Wel een speeltuin bij Hoogerheijdestraat 80

Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"

Ga naar het project

We vinden het heel jammer en niet wenselijk dat de speeltuin bij Hoogerheijdestraat 80 weggaat. Jonge kinderen in deze straat kunnen nog niet zelfstandig naar de speeltuinen verderop. Onze dochter en ook andere kinderen in de buurt maken dankbaar gebruik van dit kleine speeltuintje. De straat er daar ook breed genoeg om iets te plaatsen, ook al is het maar een duikelrek.

Reacties(2)

Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Anne Van hoek
Geplaatst door:Anne Van hoek
4 weken geleden
Helemaal mee eens buurvrouw
    Profiel van David Koopman
    Geplaatst door:David Koopman
    4 weken geleden
    Dit zou zo welkom zijn!!

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld

      Tags

      Onderwijs en jeugd
      Veiligheid
      Sociale inclusie