Wel een speeltuin bij Hoogerheijdestraat 80
Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"
Ga naar het project
We vinden het heel jammer en niet wenselijk dat de speeltuin bij Hoogerheijdestraat 80 weggaat. Jonge kinderen in deze straat kunnen nog niet zelfstandig naar de speeltuinen verderop. Onze dochter en ook andere kinderen in de buurt maken dankbaar gebruik van dit kleine speeltuintje. De straat er daar ook breed genoeg om iets te plaatsen, ook al is het maar een duikelrek.
Reacties(2)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Anne Van hoek
Geplaatst door:Anne Van hoek
4 weken geleden
Helemaal mee eens buurvrouw
Profiel van David Koopman
Geplaatst door:David Koopman
4 weken geleden
Dit zou zo welkom zijn!!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Onderwijs en jeugd
Veiligheid
Sociale inclusie
