Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

Waarom Nieuwvbouw? III

Van "Locatie A (huidige locatie)"

Ga naar het project

Ik heb vanmorgen heerlijk gezwommen en iemand van De Wel gesproken. Die heeft me uitgelegd dat er strengere wetgeving voor zwembaden aankomt waar De Wel dan niet meer aan voldoet. Ook vertelde die persoon dat renovatie niet makkelijk is en dat de kosten daardoor behoorlijk op kunnen lopen. Dus met wat meer informatie ligt de zaak toch net iets anders dan ik in eerste instantie dacht. Mocht het zo zijn dat de kosten voor renovatie echt te hoog zijn dan ben ik voor nieuwbouw elders en bouw van betaalbare woningen op de huidige locatie. Of het zwembad dan bij de sportvelden of bij de Aarweide komt maakt mij niet uit.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien

Tags

Cultuur, sport en evenementen