Veilige fietsroute uit onze wijk richting IKC de Vaart
Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"
Ga naar het project
Wij zien nu dat het voetpad dat ligt over het bruggetje bij de albrechtshof wordt gebruikt door fietsers om naar IKC de Vaart of het centrum te gaan of anders om naar de velden van TAVV. Dat levert soms gevaarlijke situaties op. Een apart fietspad is daarvoor helpend en verminderd ook de druk op de splitsing vosholstraat/hoogerheidestraat
Reacties(1)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Rianne Schram
Geplaatst door:Rianne Schram
4 weken geleden
Goed idee, ik snap dat er gekozen wordt voor deze 'shortcut' want via de 'gewone route' fiets je echt niet graag met kinderen met al die auto's die daar rijden rond schooltijden. Een veilige binnendoor route voor wandelaars en fietsers zou geweldig zijn.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Veiligheid
