Tuin: Sandy van Veen
Van "Wie verdient de tuinmetamorfose? Breng jouw stem uit!"
Ga naar het project

Waarom wil jij de tuinmetamorfose winnen?
Onze zij-tuin is het eerste wat mensen tegenkomen als ze de wijk inrijden over de brug. We proberen al 8 jaar een leuke tuin ervan te maken voor iedereen maar niets groeit. Voor ons en alle bewoners een leuke diervriendelijke tuin zou heel fijn zijn! Ons wijkje verdient gewoon even wat liefde en aandacht.
Voor onze achtertuin willen we graag een oase van rust in french style, waar we deze zomer van kunnen genieten!
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq