Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

Toepassing eenrichtings verkeer Zwanenlaan

Van "Vogelenbuurt: Bekijk het ontwerp"

Ga naar het project

De huidige situatie in de bocht van de Zwanenlaan in de bocht van en naar de Aardamseweg is gevaarlijk en ongewenst daar men een tegenligger te laat ziet en er vaak geen uitwijkmogelijkheid is . Een en resulteert in ander achteruit rijden om de doorgang mogelijk te maken . Met name aan de kant van de brug is dit ongewenst en heeft opstopping van verkeer op de brug en de Aardamseweg tot gevolg. Het toepassen van een parkeer verbod als oplossing in de bocht van de Zwanenlaan is uitermate ongewenst gezien het nijpende tekort aan parkeerplaatsen in de wijk. Rest als oplossing het toepassen van 1-richtings verkeer. T.H.Akkermans

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jetze De vries
Geplaatst door:Jetze De vries
5 jaar geleden
Lijkt me niet echt een goed idee want dan word het in de rest van de wijk drukker met verkeer Ben wel met je eens dat we een nijpend tekort aan parkeerplaatsen hebben ervaar dit als bewoner van het leeuwerikspad regelmatig en vind ik ook erg hinderlijk Soms is het trouwens ook gewoon asociaal gedrag de problemen die u ervaart omdat we mekaar ook gewoon de ruimte niet gunnen Had laatst een discussie met een automobilist die zo hard aankwam rijden dat we nog net geen aanrijding hadden ter plaatse Als we eens leren te geven en nemen zou het probleem al een stuk minder worden
    Profiel van T.H Akkermans
    Geplaatst door:T.H Akkermans
    5 jaar geleden
    @T.H Akkermans Met alle respect is uw suggestie om wat ,, vriendelijker ‘’ met elkaar om te gaan , in deze situatie spijtig genoeg geen oplossing maar een utopie . Was het maar waar !!

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      gezien