Parkeerplaatsen
Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"
Ga naar het project
Graag bredere parkeerplaatsen.
Met de huidige grote auto's zijn die te krap geworden.
De bomenrij tegen Hoogerheijdestraat 104 weghalen of zodanig maken dat de volledige parkeerplaatsen benut kunnen worden.
Reacties(2)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Rianne Schram
Geplaatst door:Rianne Schram
1 maand geleden
Bomen weghalen voor parkeerplaatsen zouden wij doodzonde vinden. Er zijn al veel te weinig bomen.
Profiel van Ellen van Leijden
Geplaatst door:Ellen van Leijden
1 maand geleden
Misschien kunnen er ook parkeerplaatsen worden gerealiseerd voor de grote bestelbussen, kleine vrachtwagens en campers. Deze blokkeren nl. vrij vaak de trottoirs, wat hele vervelende en soms zelfs gevaarlijke situaties oplevert voor mensen met een handicap, die afhankelijk zijn van hulploopmiddelen en voor mensen met een kinderwagen.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
