Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

Openbare verlichting

Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"

Ga naar het project

Openbare verlichting na 22.00 uur gedimd laten branden.

Dat komt ten goede aan de biodiversiteit.

Reacties(4)

Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van David Koopman
Geplaatst door:David Koopman
4 weken geleden
Helemaal eens, misschien ook een aantal vleermuis kasten ophangen?
  • 1 like
Profiel van Laura van Rutten
Geplaatst door:Laura van Rutten
1 maand geleden
Eens, zeker de verlichting in de brandpaden zou gedimd kunnen worden of op een bewegingsmelder zodat het niet de hele nacht aanstaat
    Profiel van Erik Arens
    Geplaatst door:Erik Arens
    1 maand geleden
    Wat minder verlichting op sommige plekken in de straat kan ook geen kwaad. Er is soms zoveel licht van lantaarnpalen dat het niet mee valt om de slaapkamers goed te verduisteren voor een betere nachtrust
      Profiel van Rianne Schram
      Geplaatst door:Rianne Schram
      1 maand geleden
      En graag mooiere, klassiek ogende lantaarnpalen in plaats van deze functionele, maat niet zo mooie lantaarnpalen.

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        voorgesteld