Nieuwe zwembad zeker op de huidige locatie houden
Van "Locatie A (huidige locatie)"
Ga naar het project
De huidige locatie is goed aan te rijden en is ook voor Woerdense Verlaat goed bereikbaar.
Een locatie bij de BP is gevaarlijker aanrijden voor kinderen.
Bij het buitenzwembad in Ter Aar zou het zonde zijn om die schitterende ligweide op te offeren voor een ander zwembad. Daarbij: waarom wil je 2 zwembaden naast elkaar hebben? Dat zal in de toekomst er alleen maar toe leiden dat ze gaan fuseren en dat de prijzen van de toegangskaartjes gigantisch omhoog gaan.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Natasja de Jong
Geplaatst door:Natasja de Jong
4 jaar geleden
De locatie bij de BP zou overwogen kunnen worden als er een zeer veilige fietsoversteek gemaakt wordt: bij voorkeur een tunnel.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
