Meer groen, minder steen
Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"
Ga naar het project
Onze straat heeft momenteel veel steen, asfalt en parkeerplaatsen. Het oogt onaantrekkelijk en verwaarloosd. Graag hebben wij meer groen, meer bomen, meer struiken, meer biodiversiteit. Hoe mooi zou het zijn dat wanneer je door de Hoogerheijdestraat loopt je vooral tussen de bomen loopt, dat het groen het koel houd in de zomer.
Daarnaast behouden wij graag een speeltuintje tegenover Hoogerheijdestraat 80. Een simpel duikelrek zou het fantastisch doen in de buurt, hier ontmoeten kinderen elkaar en spelen en sporten samen. Ouders maken een praatje en grootouders kijken tevreden toe hoe hun kleinkinderen plezier maken.
Daarnaast zouden mooie klassieke lantaarnpalen veel beter ogen dan de huidige led ufo's.
