Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

Meer groen!

Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"

Ga naar het project

We missen groen en bomen in onze straat. Liever niet meer parkeerplaatsen, maar bomen en (speel)groen.

Reacties(1)

Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Erik Arens
Geplaatst door:Erik Arens
1 maand geleden
Wij zien in andere dorpen en steden dat er ook ruimte wordt gemaakt voor fruitbomen of struiken met plukfruit waardoor groen ook iets oplevert voor de wijk. Dat houden wij van. Is ook voor kinderen mooi om te ervaren
  • 1 like

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Natuur en biodiversiteit