Mariska van der Veldt
Van "Locatie C (bij zwembad Aarweide)"
Ga naar het project
Ik zou voor optie C gaan. Binnen en buitenzwembad bij elkaar. Beter kan je het niet hebben. Voor iedereen bereikbaar.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
