Dankjewel Josien voor het meedenken. Het is niet de bedoeling dat er een derde sporthal in Nieuwkoop komt. De gedachte is, dat als op termijn De Steupel vervangen gaat worden, de nieuwe sporthal [ter vervanging van het huidige gebouw] aan het nieuw te bouwen zwembad wordt gemaakt. Bij het ontwerp van het nieuwe zwembad kan daar dan wel nu al rekening mee worden gehouden. Denk dan bijvoorbeeld aan het gezamenlijk gebruik van voorzieningen zoals bijvoorbeeld horeca, receptie, kleedruimtes.
In Nieuwkoop houden.
Van "Locatie A (huidige locatie)"
Ga naar het project
Dit is een fijne bereikbare plek.
Voor woningbouw zou het zwembad op andere plek ook goed zijn, maar om ipv het zwembad een 3e Sporthal in nieuwkoop te gaan bouwen is wel een beetje overdreven.
Laten we ook denken aan de natuur! En niet onnodig allemaal sporthallen bouwen. Buiten sporten is veel gezonder ook.
Officiële updates
Laatste update: 13 april 2022
Geplaatst op 13 april 2022
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
