Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

Hoge bomen eerste woonerf weg zodat allen plaatsen gebruikt kunnen worden zonder dat de auto onder de vogelpoep komt

Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"

Ga naar het project

Wel groen behouden, maar geen hoge bomen langs de parkeer vakken.

Reacties(4)

Meest recente reacties zijn geladen.
Hoeft niet perse hogen bomen te zijn maar middelhoge bomen van ongeveer 4 m hoog isprima en ook vaak mooier, er zijn genoeg soorten
    Profiel van Rianne Schram
    Geplaatst door:Rianne Schram
    4 weken geleden
    Laten we de bomen vooral koesteren. Zonder bomen, geen vogels, geen merel gezang. Natuur en groen is goed voor de mentale gezondheid, dit kunnen we allemaal wel gebruiken in deze tijden.
      Profiel van David Koopman
      Geplaatst door:David Koopman
      4 weken geleden
      Het kan natuurlijk dat een solitaire boom onhandig staat. Wat we moeten voorkomen is dat het aantal grote bomen en dat het boomkroonvolume verminderd. Misschien een integraal groenplan maken zodat we erop vooruit gaan qua biomassa. (3/30/300 regel overal toegepast)
      • 1 like
      Profiel van Roos Hogenboom
      Geplaatst door:Roos Hogenboom
      1 maand geleden
      Hoge bomen vervangen voor laag groen. En meerdere parkeervakken creëeren aangezien het bezit van auto's door omwonende is toegenomen.

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        voorgesteld

        Tags

        Natuur en biodiversiteit