Hoge bomen eerste woonerf weg zodat allen plaatsen gebruikt kunnen worden zonder dat de auto onder de vogelpoep komt
Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"
Ga naar het project
Wel groen behouden, maar geen hoge bomen langs de parkeer vakken.
Reacties(4)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Erik jan van Bekkum
Geplaatst door:Erik jan van Bekkum
4 weken geleden
Hoeft niet perse hogen bomen te zijn maar middelhoge bomen van ongeveer 4 m hoog isprima en ook vaak mooier, er zijn genoeg soorten
Profiel van Rianne Schram
Geplaatst door:Rianne Schram
4 weken geleden
Laten we de bomen vooral koesteren. Zonder bomen, geen vogels, geen merel gezang. Natuur en groen is goed voor de mentale gezondheid, dit kunnen we allemaal wel gebruiken in deze tijden.
Profiel van David Koopman
Geplaatst door:David Koopman
4 weken geleden
Het kan natuurlijk dat een solitaire boom onhandig staat. Wat we moeten voorkomen is dat het aantal grote bomen en dat het boomkroonvolume verminderd. Misschien een integraal groenplan maken zodat we erop vooruit gaan qua biomassa. (3/30/300 regel overal toegepast)
Profiel van Roos Hogenboom
Geplaatst door:Roos Hogenboom
1 maand geleden
Hoge bomen vervangen voor laag groen. En meerdere parkeervakken creëeren aangezien het bezit van auto's door omwonende is toegenomen.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Natuur en biodiversiteit
