Ga naar de hoofdinhoud
Gemeente Nieuwkoop Home

dorpshart Ter Aar

Van "Geef jouw reactie op het concept masterplan"

Ga naar het project

Ter plaatse van de DA winkel wilt men een (muziek)paviljoen plaatsen voor o.a. hangjongeren. Deze kan men beter verplaatsen naar het beoogde horecaplein.

Aangrenzend aan de terrassen van complex De Linden aan het Lindenplein wilt men bomen plaatsen dit ken koste van het uitzicht van de bewoners op het plein en de ruimte voor het plaatsen van hoogwerkers om onderhoud aan het complex te kunnen verrichten.

Dit geldt ook voor het Beukenpad aan de andere zijde van complex De Linden. Hier wilt men de weg smaller maken zodat hoogwerkers bij het verrichten onderhoud- en schoonmaakwerkzaamheden de weg zullen moeten blokkeren. Tevens hebben parkeerplaatsen die haaks op deze staan dan moeite om in te parkeren en weg te rijden. Dit levert de nodige opstoppingen op.

Verder doet deze Gemeente aan landjepik door grond van VVE De Linden in te pikken voor het creëren van de hoognodige extra parkeerplaatsen. Is dit het nieuwe beleid van deze Gemeente

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld