Container aanbied plaats
Van "Hoogerheijdestraat Ter Aar"
Ga naar het project
Op de aanbied dagen zijn de voetpaden volledig geblokkeerd.
Dit geeft gevaarlijk en onveilige situaties.
Liefst ondergrondse containers.
Dan is er ook meer ruimte voor geveltuintjes in de woonerven.
Reacties(2)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Erik jan van Bekkum
Geplaatst door:Erik jan van Bekkum
4 weken geleden
Ondergrondse containers in zo een wijk zit heel snel vol en dan wordt alles ernaast gelegd wat een groot zooitje wordten gaat stinken.
Blij met onze containers en voor ons ook goedkoper
Profiel van Erik Arens
Geplaatst door:Erik Arens
1 maand geleden
Ondergrondse containers geven vaak ook veel stankoverlast. En is waarschijnlijk ook duurder omdat je dan per zak gaat betalen. Onze grijze container staat nu slechts 4-5 keer per jaar aan de weg. Dus dat lijkt ons minder wenselijk. Een vergroten van het aantal centrale aanbiedplekken is een meer passende oplossing wat ons betreft.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
